wtorek, 10 września 2013

Priya i ja tworzymy świetny zespół

John i jego dziewczyna Priya Runchal

John Abraham jest jednym z tych nielicznych aktorów, którzy nie wstydzą się rozmawiać o osobie, z którą są w związku. Ogromny sukces jego ostatniego przedsięwzięcia, 'Madras Cafe', 40 letni Abraham mówi dla Hindustani Times o swojej dziewczynie Priyi Runchal i jej wpływie na jego  sukces zawodowy.
"Priya to po prostu zwyczajna i superowa dziewczyna. Wnosi wiele dojrzałości do naszego związku i bardzo mnie wspiera. Dobre jest to, że każdy na jej miejscu chciałby być fotografowany, ale ta dziewczyna ma poczucie własnej godności i klasę. Szanuję i lubie to. To jest atrakcyjne. Tworzymy świetny zespół", powiedział.

Czy ustabilizowane życie prywatne gra ważna rolę w Twojej karierze zawodowej?
Priya podchodzi rozsądnie do życia. A gdy twoje życie prywatne jest stabilne, odbija się to na przestrzeni zawodowej. To wszystko się łączy ponieważ mogę robić to co chcę i nie jestem o nic wypytywany. Mam wolną rękę i to jest piękne. Więc tak, myślę że to prawda.

Dlaczego tak bardzo unikasz opinii publicznej?
Nie chodzę na rozdania nagród (jako wręczający nagrodę) ani imprezy. Mój rodzaj tłumu jest stały. Kocham swoją branżę i jestem dumny z bycia jej częścią, ale oni (ludzie z branży) wiedzą, że nie ociągam się i nie tańczę. To moja zasada. Myślę że moja wiarygodność jako aktor i producent powinna przemawiać poprzez moje filmy a nie sztuczki.

Nie mam problemy z tym że inni to robią. Jestem z tego zadowolony że to robią i są w tym cholernie dobrzy. Może to moja wada lub mój sposób myślenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz