środa, 18 września 2013

John Abraham pomaga w kampanii eliminujcej deformację stóp

Bollywoodzki aktor John Abraham rozpoczął kampanię, która likwiduje problem końsko-szpotawych stóp, chorobę dotykającą głównie dzieci.

John, który zaprezentował plakat jest ambasadorem Cure India (organizacja charytatywna), która prowadzi kampanię.
"Mam szczęście, że jako aktor mogę użyczyć swojej twarzy, aby pomagać w nagłaśnianiu inicjatywy", powiedział Abraham reporterom.

"Gdy mi powiedzieli (o kampanii), zapytałem ich o użycie i nadużycie mojej twarzy - wszystko czego potrzeba do walki to to że my (gwiazdy) tam jesteśmy", powiedział reporterom aktor, ubrany w koszulkę Cure.

Aktor, który niedawno wystąpił w hicie 'Madras Cafe', powiedział że nauczył się brać udział w takich przedsięwzięciach dzięki rodzicom

"Moja mama opiekuje się dziećmi chorymi na raka dwa razy w tygodniu, dwa razy w tygodniu karmi też bezpańskie psy oraz opiekuje się starszymi ludźmi", powiedział.

"mój ojciec jest architektem i buduje domy dla ludzi dotkniętych trzęsieniem ziemi", dodał.

Abraham powiedział, że miał pracowity tydzień, z powodu podróży, ale "konferencja taka jak ta sprawia że czuję się wyjątkowy i odmłodzony



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz