niedziela, 11 sierpnia 2013

Steven Spielberg pochwalił Johna




John Abraham - Najgorętszy przystojniak z Bollywood twierdzi, że  jeśli chodzi o bollywood to jego wyprzedza grę aktorską.

John, zapytany o bycie największym ciachem w branży powiedział, "właściwie problem jest wtedy, gdy robię filmy takie jak 'Water' (polski tytuł: 'Woda' przyp. tłum.), 'Kabul Express' czy 'No Smoking', a więc takie które są zupełnie inne, bo moja fizyczność wyprzedza grę aktorską".

Powołując się ja jego doświadczenie poza Indiami, John podkreślił, "'Water' było nominowane do Oscara jako Najlepszy film nie Nieanglojęzyczny i Steven Spielberg powiedział mi, że moja gra była dobra. Mimo to, gdy wróciłem do Indii, ludzie mówili mi, że moje ciało wyglądało dobrze".

"Zostałem producentem, aby tworzyć filmy, które chciałbym zobaczyć i chciałbym pokazać społeczeństwu, że w Indiach można stworzyć filmy innego typu", dodał aktor.

John wierzy, że ważnym jest, aby jako aktor, tworzyć różne filmy. "W filmach takich jak 'Madras Cafe' jest ważnym, aby pracować nad postacią. Aktorzy nie chcą podejmować ryzyka, które jest konieczne aby to zrobić. Grałem także w filmach takich jak 'Force' czy 'Dostana' (polski tytuł: 'To właśnie jest przyjaźń' przyp. tłum.). Cieszę się, że podjąłem to ryzyko" , Zakończył John.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz