środa, 17 czerwca 2015

Postanowiłem być poza zasięgiem oczu: John Abraham


Odkąd poślubił Priya’ę Runchal, John Abraham unika rozgłosu. Aktor, który był ostatnio widziany w “Madras Cafe”, nie spieszy się do tego by wystąpić w najbliższym czasie na ekranie. I chociaż wiele osób uważa, że to zaszkodzi jego karierze, John jest całkiem innego zdania
“Moim ostatnim filmem był “Madras Cafe”, minęły dwa lata odkąd byłem widziany na ekranie. Jestem zadowolony z tej drogi. Nie chcę być na ekranie tylko z tego powodu. Jako aktor jestem bezpieczny i moda na to, że inni aktorzy występują w pięciu filmach rocznie mnie nie martwi.”

Ale czy nie jest tak, że co z oczu to z serca? “Cóż, nie dla mnie. Postanowiłem być poza zasięgiem oczu. Gdy ktoś mówi mi, że nie pojawiam się w prasie, to sprawia, że czuję się wyjątkowo, ponieważ nie chce niepotrzebnie pojawiać się w wiadomościach, gdy nie mam czegoś do powiedzenia. Gdy robię film, chcę o tym mówić, ale poza tym nie muszę się wychylać dla kogokolwiek. Lubię być z dala od tego, ponieważ to pracuje dla mnie”, wyjaśnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz