piątek, 20 grudnia 2013

John "podarował" sobie na urodziny drużynę hokejową!







Aktor miał kupić 13 procent udziałów w zespole, pozwolił sobie jednak na kupno 50 procent udziałów drużyny Wave Group.

Aktor i producent, który przebywa obecnie w Dubaju, kręci zdjęcia do swojego najnowszego filmu "Welcome Back".

"Hokej jest dla mnie czymś wyjątkowym ponieważ to nasz sport narodowy. świetnym jest brać w tym udział. Jesteśmy w tym najlepsi.", powiedział John zanim wspomniał o swoich udziałach w drużynie


"To tajna i osobista sprawa. Jestem współwłaścicielem drużyny i to sprawia, że teraz mój związek (z Hokejem) jest czymś bardziej wyjątkowym. Perspektywa wspierania tego sportu ekscytuje mnie", dodał.

"Szczerze mówiąc popularność hokeja wzrasta. To jest dobre, widziałem dzieciaku oglądające mecze hokeja. To ekscytujący sport" powiedział zagorzały fan Liverpoolu.

John wróci do kraju w okolicach Wigilii Bożego Narodzenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz